Tiden går fort.. + önskelistor

Usch vad fort tiden går, idag är det redan den 15:e juni och 10 dagar kvar till Robin fyller 10 år och jag har inte ens fixat inbjudningskort till hans kompisar, jag får ta och öka lite med inbjudningarna, jag hatar när andra är ute i sista minuten med sånt här så då kan jag inte vara likadan själv. Jag är dock osäker på hur jag ska göra..

Vi har inte ens köpt alla presenter så det måste vi iväg och göra iofs är det bara en liten grej kvar att köpa (en av de viktigaste) och så ska en grej lämnas tillbaka (igen) och japp det är den bärbara saken som vi även köpte i julklapp fast den i julas var helt ny och köpt från butik, denna han skulle ha fått nu var väldigt fräsch men begagnad MEN återigen så har han inte sköts sig trots att vi har sagt att sköter han sig så får han en bärbar dator när han fyller år.

Jag fattar inte.. en bärbar dator är det han önskar sig mest så varför sköter han sig inte? Varför är han så jäkla dryg? varför hjälper han inte till när vi ber? varför lyssnar han inte på oss? trots påminnelse om denna bärbara?


Robins önskelista i år:
Bärbar dator
MP3 spelare (den andra blev snodd)
Ny mobil (han är trött på den gamla)
Skateboard
Hjälm
Kläder
Pengar
Spel (till x-box 360, playstation 2 eller 3)
Anslagstavla (stor)
Vattenflaska (lol?)

Min önskelista!
Gröna växter med vita likadana krukor
Pengar
Nikon D90
Objektiv (lite olika tack)
Ny guldkedja (vill ha en lite längre)
Böcker (Verklighetsbaserade)
Lyktor (att hänga i fönstret)
Snälla barn ;)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback