Svar på kommentar!

Vi var ju på GeKås i lördags och handlade lite, jag gjorde ett litet inlägg om trippen och lade såklart upp bilder och de hittar du HÄR. Jag hade iallafall fått en kommentar i det inlägget av en som var anonym så ja jag får helt enkelt svara på kommentaren här och hoppas på att den anonyme kommer tillbaka för att titta om jag har svarat.

Kommentar: Hoodtröjan, vilka storlekar fanns det på den? Barn eller vuxen?
Svar på kommentar: Den hängde på barnavdelningen och jag har ingen aning om den även fanns på vuxenavdelningen.

Kommentarer
Postat av: Nexa
2009-06-03 @ 12:22:35
URL: http://nexas.blogg.se/

Otroligt, jag kan kommentera.. Det trodde jag INTE när jag såg bloggen, för den är helt prickig och har texten åt alla håll och inläggen om varandra.. hmm, inte riktigt klar design va? Fortfarande lila och sen en massa konstigheter..

Hoppas du får ordning på det!!

Ha en bra dag, själv har jag en sjuk unge!

/Jessica

Postat av: rebecca
2009-06-03 @ 12:37:21
URL: http://geshiia.blogg.se/

Jessica hmm.. testa trycka f5 inne hos mig för så som du beskriver den ser den varken ut hos mig i IE eller firefox. Mysko.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback