Svar på kommentar!

Jag skrev ett litet inlägg för ett tag sen, detta: Dagen som aldrig kom.. jag hade fått några kommentar där, tex en anonym person undrade vad som hände med henne, min syster.

Postat av:

Vad hände din syster?

2009-06-03 @ 14:38:45

Det är ju några som undrat vad som igentligen hände min syster och ja tyvärr får ni fortsätta undra då vi valt att vara tysta om orsaken och nej att vi är tysta är inte pågrund av hur hon dog utan för att folk snackar så jävla mycket skit.

I den här staden räcker det med att en person ramlar och slår i huvudet och dog, efter en vecka eller två så är det pga kärleksbråk där killen både våldtog och misshandlade tjej och hund för att sen stå och hoppa på tjejens huvud och knyta fast hundens svans i en flagstång mitt i centrum. Japp sååååå mycket överdrivs det tyvärr i denna stad.

Slänger med min favorit bild på min syster och hennes son Kevin + en bild där hon inte gör en grimars. ;) dock är den undre bilden lite suddig men resten av bilderna ligger på min andra dator så det får bli denna på vår ängel.


Vår älskade ängel 771219-050804

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-06-09 @ 07:13:05
URL: http://creyla.blogg.se/

Vad fin hon är din syster! (och ja, jag säger är för det ÄR hon fortfarande. Levande eller död.)



Och jag förstår precis vad du menar med att saker och ting överdrivs till max. Precis så är det här i Motala också. Ingenting är heligt och ingenting får man ha ifred.



Kram på dig!

Postat av: Anonym
2009-06-09 @ 09:35:13

Hej!



Har det inte börjat gå ännu mer rykten när ni valt att vara tysta om saken? Den effekten har jag upplevt när man inte vill tala om något. Då spekulerar folk hej vilt bland saker. Fin bild på din syster.

Postat av: nexa
2009-06-09 @ 12:59:03
URL: http://nexas.blogg.se/

Vet du, jag ser knappt att det ÄR Marina på nedre bilden.. och det har inget med suddighet att göra. Fast på kortet med henne och Kevin syns det VÄLDIGT tydligt å andra sidan.

Och jo, jag förstår att ni inte pratar om hur hon dog. Egentligen är det väl inte så viktigt för hela världen att veta detaljerat?

Jag frågade ju och fick svar, mest för jag hört en sak, som inte stämde. Det var ju ett LYSANDE exempel på att rykten sprids fortare än ljusets hastighet i den där hålan. Så jag har FULL förståelse. (Även om jag på sätt o vis kan tycka att det vore det mest effektiva sättet att döda alla ev rykten att berätta, men det är ju jag det.)



/Jessica

Postat av: Matilda
2010-06-14 @ 19:16:51
URL: http://mollekindahl.blogg.se/

Låt dom undra, Jag undrar ju men jag har en stor respekt för dom som gått bort och deras anhöriga så jag frågar gärna inte. Låt henne sova gott


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback