Midsommar var toppen!

MIdsommar firade vi i Vallentuna hos äldsta grabbens pappa med släkt och det var toppen, toppentrevligt och toppenskoj. Sill, potatis, gräddfil med gräslök serverades självklart och grillat, massor av grillat, kött, kyckling, champinjoner, ananas och så fanns det en väldans god lammgryta. En snaps blev det självklart med för de som ville ha en sådan. ;) Sofia (faster till Robin) gjorde världens underbaraste efterrätt. *SMARR* På kvällskvisten togs det fram massa jordgubbar, nötter, godis, vindruvor, vin och ostbricka.

Vi hade faktigst så trevligt att det inte togs så mycket foton, vi glömde totalt bort det och de foton som togs av "midsommar" blev inga bra och jag vet varför, det var sambon som fotade!! Fast iofs så var det väl bättre än inga bilder. ;) Jag tog några iallafall men det var mest på Liam och Melina, resten tog sambon.

Men men.. strunt i bilderna, midsommar firades inne då de inte ville riskera att det skulle börja regna över oss eller maten eftersom det hade regnat på morgon/förmiddagen, självklart regnade det inget mer under dagen. ;) Hur som haver så var dagen och kvällen toppen, massa barn som busade, massa god mat, massa disskutioner. :) Men det bästa med midsommar var nog att se grabbarna (Victor, Gabriel och Robin) busa massor med deras riktiga pappa. =)


De enda bilderna som blev och är lite "midsommar" är bilden på blomman vi köpte med till Robins farmor och en bild på långbordet. Så kan det gå när man har det för trevligt. ;)



Detta var en snabb "story" av vår midsommar.
 Resterande bilder slänger jag upp en annan gång. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-06-21 @ 20:02:29
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kikar in igen....hur har ni haft det idag?



Kram

Postat av: Beckah
2009-06-21 @ 20:17:29
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Jag vill gärna ha bilderna även om det bara blev några. Blev inte bröderna fotade tillsammans?



Låter väldigt trevligt iaf :-)

Postat av: issa
2009-06-21 @ 22:50:54
URL: http://stuumpan.blogg.se/

du är nu en av deltagarna i min tävling. Medan vi väntar på det spännande resultatet har jag startat en frågestund, skriv jättegärna en fråga =)



Lycka till i tävlingen // stuumpan

Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
2009-06-21 @ 23:39:59
URL: http://blogg.helenashem.se

Hej!

ROLIGT att du ville vara med i min tävling! :)



Kram

/Helena

Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!
2009-06-22 @ 07:37:30
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Oj tackar för komplimangen =) Din blogg är med super! Härligt att midsommar var bra =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback