Full fart hemma hos gamling!

Idag har vi varit hos min pappa sen imorse, tagit det lungt, fikat, pratat, ätit tårta och grillat då han fyller år idag. Liam har det varit full fart på hela dagen och han hoppade även över sin sovtid efter lunch, som sagt full fart hela tiden. Kastat sin napp och bollar i fiskdammen, sprutat med vattenslangen, sprungit genom "vattenspridare", busat med vovven, klippt gräset m.m.

Det perfekta med min pappas hus och trädgård är att Liam inte kan komma någonstans utan kan kuta fritt, det enda man behöver ha ögonen på är deras damm. Så himla skönt faktigst att kunna sitta ner iallafall fem minuter, annat är det hemma på gården där hinner man inte ens sitta i en minut. Bilar kommer och kör in på gården, nära till väg, motorcykel och cyklar som är kul att pilla på osv.

Imorgon kommer min pappa och hans tant in till stan för sambon ska hjälpa de att handla någonting, någon datapryl. Efter det bär det av hem till de igen för att fixa datorn, ja inte för mig dårå, jag kommer sitta i solen och jäsa om det blir sol annars får det bli i soffan framför någon bra film. ;)

Nu är det snart dags för sängen för mig och titta på en film eller två, passar på att tipsa om filmen "College" så jäkla rolig! Jag har jättesvårt att tycka att filmer är roliga (trots att det är såkallade humorfilmer) men denna film garva jag minst 20 gånger så filmen måste ju bara vara helt tokrolig eller så är det jag som har skitkass humor. ;)

Slänger med lite bilder från våran dag hos min älskade pappa, barnens morfar. Fler bilder från dagen finns att skåda i min bilddagbok. HÄR hittar ni de, klicka in er på den 15/7-09. Finns även lite nya bilder inne på 13/7 och 14/7-09.


Gladfisen Liam!


Sitter och tar det lungt en pyttestund, äntligen. ;)


Busbus


Tvättar gräsmattan ;)


Vatten är skönt!


Jäser lite i solen


Dags att grilla!


Lite blommor i pappas trädgård, han älskar blommor. :)







Kommentarer
Postat av: Agnes
2009-07-15 @ 22:13:52
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Vilka söta bilder!



Delta gärna i min tävling!

http://agneslauedberg.blogspot.com/2009/07/tavling-vinn-ett-presentkort.html

Ha en mysig vecka!

Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Blöjbyten, Graviditetskilon & Vuxenhångel!
2009-07-15 @ 23:15:05
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Stoffe skriver: Vilka härliga bilder! Dom ser ut att ha det riktigt härligt och skojigt!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback