Inget vettigt..

Det blev ingen tur hem till pappan min idag, jag har ont och Liam sover så sambon fick åka själv för att hjälpa de med datorn. Jag ska ta och börja packa Liams kläder istället inför ölandsturen, lika bra att göra det innan sambon kommer hem han tittade nämligen med väldigt stora ögon på högen med kläder jag tagit fram till Liam och ja då var det bara början på "högen". ;) Sambon förstår inte hur viktigt det är att strumpor matchar tröjan och att tröjan matchar byxorna osv. ;)

Förutom packningen idag blir det nog inte så mycket mer fixande till just ölandstrippen, jag funderar på att gå ut på gården en sväng sen när Liam vaknar, se om grannen är ute med sin son Neo och kanske låta Liam ta ett dopp i poolen som granntjejen köpte igår till gården.

Vi brukar köpa saker själva till gården då våran hyresvärd är seeeg. ;) Vi är ett gäng grannar som gått ihop och köpt partytält + väggar och grillar. Sen har jag och systra min fyllt på sandlådan med utegrejor så gårdens barn kan leka och så har jag slängt ut en studsmatta. :) Jag bara älskar gemenskapen på våran gård! Grillkvällar, fikastunderna, bus med barnen m.m.

Vad händer hos er idag då?

Kommentarer
Postat av: Beckah
2009-07-17 @ 10:21:26
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Vilken drömgård!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback