Påväg att hämta lillskrutt

ÄNTLIGEN är det fredagen den 17:e och min äldsta son kommer hem idag efter att ha tillbringat tre långa veckor hos sin riktiga pappa som bor i Stockholm. Gud så jag har saknat honom och inte blev det bättre när han ringde igår och sa att han ville komma hem redan då. Jag kommer säkert börja gråta när jag ser honom min lille skrutt.

Jag sitter i bilen nu och vi ska strax börja åka till Södertälje, vi ska träffa en gammal vän till sambon, ta en fika och gå lite på staden där och lite senare ska vi möta upp Robin och hans pappa i Södertälje, skönt att de kommer dit så vi slipper åka in i stora Stockholm bara för att hämta och sen åka igen för idag hinner vi inte stanna.

Innan vi möter upp och hämtar Robin så skulle han och hans riktiga pappa ta en sväng till topstreetwear och handla lite. Robin har tjatat på oss som en galning om att få åka dit till själva butiken som vi annars bara brukar beställa ifrån så nu äntligen ska han få göra det, dock inte med oss men det struntar väl han i bara han får åka dit.  :)

Nu måste jag sluta blogga för att blogga samtidigt som man åker bil gör mig bara illamående känner jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-07-17 @ 16:32:30

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett härligt sommar fynd paket :)



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-sommarfynd-paket.html



Vad gärna med :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback