Snart bär det av till vackra öland

Godmorgon godmorgon..

Jag har precis stigit upp här och sitter med dagens första kopp kaffe. Jag ska strax väcka ungarna så de kan äta frukost och efter frukost bär det av mot vackra öland. håll nu tummarna att det blir finfint väder eller ja att vädret är helt okej iallafall. :)

Vi har med oss en bärbar dator så tyvärr kommer ni inte slippa mig helt, dock kommer jag inte hänga här lika ofta men något inlägg då och då blir det nog allt. ;) Hörs senare idag antar jag. =)

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-07-19 @ 09:32:47
URL: http://creyla.blogg.se/

Fin resa nu vännen. Kör försiktigt!

Kram

Postat av: Beckah
2009-07-19 @ 11:41:58
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Önskar er trevlig resa, fint väder, en mysig upplevelse och massa skoj :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback