Hälsningar från öland ;)

Kikar in lite snabbt..

Vi var framme runt 10:00 i Borgholm, det gick väldans fort att åka de 34 milen, tre och en halv timme ungefär. :)Vädret är skit här iallafall det regnar och har sig.. :( Men trots busvädret har vi knatat runt lite på stan i Borgholm, Robin har handlat en ny keps och stora "superbubblor" eller vad det nu kallades.

Det blev även en liten runda ner till hamnen, lunch, lite vattenpistolskrig, en glass och efter det tittade vi på en film och nu ska vi strax äta korv med bröd och sallad sen blir det nog en film till tror jag med tanke på det trista vädret.

Nehee.. matdags! =)

Kommentarer
Postat av: Beckah
2009-07-19 @ 22:21:57
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Ja jag vet att det är Robin :-) jag menar att han var aslik Adrian på den bilden i mitten. Så att det ser ut som Adrian på riktigt nästan. :-) hoppas er kväll blev mysig och hoppas ni slipper mer regn nu.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback