Veckolista

Måndag
Fixa iordning nya kameraväskan
Vika in gammal ren tvätt
Tvätta några maskiner
Hänga tvätten

Vika tvätt och lägga in
Mata ankor vill vi göra. =)

Tisdag
Plocka upp leksaker
Dammsuga
Skura golv
Damma
Fixa lite filmer till de bärbara
Bränna ut lite bra musik att ha i bilen


Onsdag
Köpa nya tofflor (slitosläng)
Köpa solstolar som vi kan ta med till öland
Grattat pappa


Torsdag
Handla matvaror till matsäcken
Köpa grillkol
Köpa tändvätska

Fredag
Hämta Robin i Stockholm
Packa om Robins väska
Packa det jag ska ha med
Packa till Liam

Lördag
Tvätta
Hänga tvätt
Vika och lägga in tvätt
Tömma kameror
Ladda kamerorna
Ladda våra bärbara (vädret kan ju bli dåligt)
Dubbelkolla att jag packat allt

Söndag
Vi drar till ÖLAND i en vecka!! (kanske två veckor)


Kör en veckolista slipper det bli så tjatigt med sånt och så kommer den säkert fyllas på osv.  ;)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback