Städ&fixdag idag!

Städ&fixdag idag! Japp idag är det en "städ&fixdag" har jag bestämt, de sista kartongerna ska fasiken upp idag, gardinstånger + gardiner ska letas fram och förhoppningsvis åker de upp med. Det ska rensas lite i vardagsrummet, bort med saker jag inte vill ha där och saker ska ställas i ordning inuti skåpen, nu står de bara där intryckta, det ser så fint ut så. ;)

Liams rum ska fixas, in med det nya bordet + stolar och ut med det gamla bordet med stolar. Jag har även bestämt att hans säng åker in på hans rum idag, den har ju stått inne hos oss nu sen vi flyttade hit för det kan ju vara lite läskigt att komma till ett nytt ställe och då vill man ju inte sova själv men idag åker den in på hans rum. :)

Robins rum ska med fixas lite, skrivbord ska upp så han har någonstans att ställa nya datorn på, det förbannade soffbordet, TVbänk och en hylla har inte kommit ut än så idag åker det! Så ja idag är det saker som ska fixas! Hahaha vi hörs om 120 år typ. ;)


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika
2009-12-29 @ 19:53:43
URL: http://uj76.blogspot.com

Årets sista tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html



..i samarbete med en finfin barnbutik!



Vill oxå passa på att önska ett riktigt Gott Nytt År =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback