Recension: Marabou

Mmm marabou! Jag har fått hem ett litet paket från Marabou med ett litet prov på deras nya kommande smak, Marabou Sensation Caramelized Almonds & Sea salt. Herregud säger jag bara så förbannat jävla god! Det enda negativa jag har att nämna är att jag fick en eftersmak lite senare av salt, ja ni vet om det fastnar lite rester i tänderna? Ibland gör det ju det och så gjorde det på mig denna gång. Men det är helt klart värt att chansa på det eftersom chokladen var så otroligt god. :) Av alla Marabous smaker på choklad som finns och som jag har ätit så ligger denna nya på 2:a plats. :)


Hahaha oj vad stor bilden blev, nåja det får vara så eftersom jag inte sitter vid min dator och kan ändra storleken.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2009-12-18 @ 14:54:41
URL: http://beckahbitch.se

Vilken kul grej att recensera :-) låter som att man får ta och prova den sen då! :-)

Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar
2009-12-18 @ 15:18:20
URL: http://geshiia.blogg.se/

Svar: Ja kul och så var den jävligt god på köpet. ;)

Postat av: Caroline
2009-12-18 @ 16:26:26
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Vad sugen jag blev nu då! Roliga veckan och allt. Fick ett riktigt vill-ha-begär! Eftersom jag älskar den mörka chokladen med havssalt så kommer jag nog älska den här också!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback