Julfirande nummer 3 är på G!

Idag kommer min älskling hem! Det är den 27/12 idag och min äldsta grabb kommer hem efter en vecka hos sin pappa. Fy så jag har längtat och saknat honom men nu (ja lite senare idag) är han bara min igen.  Det läskiga är att han ska åka tåg hem själv från Stockholm, han har aldrigt åkt vare sig buss eller tåg själv innan och jag är lite emot det men vi vågar helt enkelt inte åka med bilen så långt i detta väder.

Idag efter att Robin har kommit hem blir det en liten minijul till här hos oss, dvs julfirande nummer tre. ;) Julmat håller på att fixas och jag börjde redan igår med köttbullarna, jag rullade och stekte massor av köttbullar, det blev ett par stycken av 2kg köttfärs hahaha. Förutom att äta god julmat så ska julklappar öppnas såklart! Alla Robins julklappar från släkten och från oss finns ju kvar här för honom att öppna, sen finns det några få till Liam, mig och sambon med. :)

Nehepp nu måste jag allt fortätta att förbereda lite här hemma.. ägg ska kokas, potatisen ska skalas, lök ska hackas, gratänger ska fixas, mjuk pepparkaka ska bakas, det ska diskas m.m. Sååå tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: diana
2009-12-27 @ 15:02:01
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Trevlig söndag! Har förresten en tävling nu som jag verkligen tror att du skulle gilla! =) Kram

Postat av: ann
2009-12-27 @ 15:49:05

robin är 10 år va? usch jag skulle med tycka det var läskigt då hörru men läskigt att åka i diket eller krocka med bilen med hörru

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2009-12-28 @ 09:05:24
URL: http://geshiia.blogg.se/

Ja han är 10år


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback