Är det inte gulligt? :)

Så gulligt! Jag bara måste berätta en sak för er. Min sambo var på julfest i fredags med de på Ericsson och i baren stod en tjej, en tjej som visade sig vara mamma till en klasskamrat till Robin. När sambon stod i den lilla baren så frågade tjejen honom om han var Robins "pappa" och sambon svararde ja. Tjejen berättar då att hon är mamma till en pojke i Robins klass.

Bartjejen berättar för min sambo att hennes son var jätteledsen i fredags när han kom hem från skolan och han grät massor, sambon blev lite nervös och frågade om det hänt något mellan hennes pojk och vår pojk. Näää inget bråk hade hänt säger bartjejen, men min lille grabb var så ledsen över att eran Robin ska flytta och byta skola att han grät och var ledsen i flera timmar.

naaaw.. är inte det gulligt..? Jag blev allt lite tårögd när jag fick höra detta, att någon gråter för min lille Robins skull. Jättegulligt samtidigt som det är tråkigt såklart att pojken blev så ledsen. Telenummer byttes iallafall. =)


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ mamma till Minna & gravid med bebis nr 2
2009-12-20 @ 19:40:25
URL: http://salkert.se

Nämen oh så sött.. :)

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2009-12-21 @ 10:42:34
URL: http://geshiia.blogg.se/

Svar: Jaaa visst var det. =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback