Dags att ge sig av...

Dags att ge sig av! Äldsta grabben ska till sin riktiga pappa och där ska han vara i cirka en vecka, fira jul ska han göra där som ni vet. Jag har precis packat klart det sista och denna gång skrev jag en lista på allt i klädesväg som hans pappa ska få eftersom sist saknades det massor av kläder när Robin kom hem. Kläder är något som behövs här hemma till Robin eftersom han sliter som satan på just kläder.

Fyra biljetter till Tom Tits åker med i Robins väska, jag hade ju turen att vinna de i en tävling och ja biljetterna får åka med som en liten julklapp till grabbarna (Robin och hans två halvbröder) och deras pappa, ett litet besök till Tom Tits är redan inbokat i veckan som kommer vet jag om inte hans pappa shabblar till det men vem somhelst fattar väl att det är stängt under julhelgen? ;)

Det kommer bli lite tråkigt att fira julen utan Robin men när Robin kommer hem firar vi en liten minijul här hemma med honom, tänder lite ljus och käkar lite julmat och så får mina grabbar öppna lite fler julklappar, Robin lite fler eftersom han inte får med sig några julklappar upp till sin pappa. Jag struntar i om det inte är julafton då, jag bara ska fira jul med bägge mina grabbar och det ska bli riktigt mysigt. :)



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2009-12-20 @ 10:23:29
URL: http://beckahbitch.se

Va kul med Tom Tits :-)



vi gör förrsten samma med julklappar här - Victor öppnar när han kommer hem. han åker imorgon så idag är det packa som gäller.

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2009-12-20 @ 16:58:04
URL: http://tremoten.blogg.se/

Kul med två julfiranden ;o)

Och ännu roligare med Tom Tits, dit ska vi också masa oss iväg någon gång. När återstår att se, men förr eller senare!

Och du. Ta bort länkarna till allt utom "tremoten" (tilu och jessica)eftersom de bloggarna inte uppdateras respektive är till för släkten i första hand. Då blir jag glad!! Tack på förhand!!

Postat av: ann
2009-12-20 @ 18:43:39

hoppas han får det trevligt hos sin papp hörru och skoj med tomtits :)

Postat av: Anonym
2009-12-20 @ 19:01:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Önskar dig en fin fjärde advent!! Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett ekologiskt kramdjur. Har dessutom en bloppis idag där jag säljer klänningar, jeans m.m. Kolla gärna in! =) God Jul! Kram, Diana

Postat av: Carolina - Vinn Presentkort på 500 kr hos Buffis Barnkläder!
2009-12-20 @ 22:37:24
URL: http://carolina1979.se

Nu är tävlingen om det Lundmyrs fina påslakansetet avslutad och vinnaren är presenterad i bloggen, kika in och se om det är du som är den lyckliga vinnaren?!

Passa även på att delta i den sista adventstävlingen, den pågår bara tills julaftonsmorgon så det är kort om tid - vinn presentkort på 500 kr på urfina barnkläder! Kram och Lycka till!

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2009-12-21 @ 08:32:02
URL: http://geshiia.blogg.se/

Ja Tom Tits är kul faktigst. :) Robin var där för några år sen och älskade det redan då. Hoppas ungarna får skoj. :)

Postat av: BeckaHBitcH.se
2009-12-21 @ 08:36:33
URL: http://beckahbitch.se

Ja, Victor stannar 2 veckor eftersom det är en bit att åka :-) så han firar både jul och nyår utan mig :-(


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback