Doktorbesök med sonens "kokosnötter"

Var hos doktorn med äldsta grabben och hans "kokosnötter" och helt otroligt nog så gick det smidigt. Ringde 07:55 och de sa att de skulle ringa upp 08:40, 08:40 ringde de och jag fick en tid klockan 09:00 redan. Vi var där till 09:00 och kom in direkt till sköterska som började vårt samtal med att säga: hej! jag är inte svensk. Jag tittar på henne och säger: Oki..? hej? och berättar sen om min sons hals.

Efter sköterskebesök blev det labb, där fick jag dock vänta hela 5 långa minuter och efter labb fick vi vänta 10 minuter för att träffa doktorn. Så ja det kallar jag smidigt och bra, annars kan man ju få vänta bra länge. Iallafall så sa doktorn att det var något virus och att ingen medicin behövdes, bara dricka mycket, vila och ta det lungt och alvedon om feber kom.

Tur att det gick smidigt och snabbt med tanke på att det inte var "något", gillar inte att slösa tid för att sen få veta att inget ska göras typ.

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback