Inför vintern

Ny overall inhandlades igår till Liam. Helt ärligt så tror jag att jag ångrar mig lite, jag blev ju förälskad i den blå (likadan fast blå/svart) men tog denna gröna då jag tyckte den matchade Liams utseende bättre. Till den blå hittade jag även matchande handskar + mössa vilket jag inte gjorde till denna. Men men.. ja får väl helt enkelt inhandla tråkiga svarta handskar och mössa.

Ett par röda termobyxor skulle jag köpt med, men fanns inga kvar i rätt storlek så jag får helt enkelt invänta nästa leverans. *hatar att vänta* En liten fråga till er.. hur mycket ytterkläder behöver ett barn på två år för utelek på vintern? Vad rekommenderar ni? Ja det var länge sen jag hade ett litet barn på två år. ;)

Detta finns:
2 overaller
2 set med jacka + termobyxor
1 par extra termobyxor



Såhär ser nya overallen ut. Fin va? :)


Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-08-31 @ 11:42:45
URL: http://creyla.blogg.se/

Fin overall. ^^

Ludwig har eventuellt en overall (har inte provat den på honom ännu men tror den passar)

Och så har han ett termoset med jacka och byxa. Sen inget mer. Men han går ju heller inte på dagis. Då tror jag det går åt mer.

Postat av: mellenofsweden
2009-08-31 @ 16:25:15
URL: http://mellenofsweden.blogg.se/

Ja den va jättefin ;D allt bra med er idag??? kramiz

Postat av: ann
2009-09-01 @ 10:01:56

Jättefin overall.

Postat av: ida
2009-09-01 @ 11:40:42
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Min lilla är 2 år ni i september, hon har en overall och en jacka inflr vintern, och en gammal ful overall som bara kommer användas här hemma som lekoverall för den är så ful :D hihi


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback