Trött på allt!

Jag är bara så trött på allt, allt och allt och jag vill bara spy över allt, jag har ingen lust med något och är bara trött hela tiden och ja då blir bloggen lidande med och därför uppdateras den inte så ofta nu. Förhoppningsvis är jag bara inne i en kort period av denna trötthet och hoppas på att det går över snart.

Det är ganska mycket som händer just nu både fysiskt och psykist, jag går ju hos en psykolog en gång i veckan som ni vet och ja det tar ordentligt på krafterna kan jag lova, mer än vad jag trodde det skulle göra. :(

Jag slänger in lite inlägg då och då när jag har tid, lust och ork så glöm inte bort mig. Jag finns och läser kommentarer, era bloggar då och då trots att jag själv inte uppdaterar lika ofta. :)

Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Aim
2009-08-18 @ 23:33:44
URL: http://lurvtofsen.blogg.se/

Åh, krya på dig, om jag får be! //Lila


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback