Paket och presentips

Idag fick jag hem ett litet paket. Paketet innehöll lite presenter (och lite kläder till en annan bebis, kan slänga upp bilder på de plaggen sen) till Liams 2-årsdag som jag beställt, hehehe bara 2½ månad kvar tills han fyller. ;) Men jag gillar att vara ute i god tid, speciellt då han fyller så tätt inpå julen. Blev en sväng ner på stan idag också för att köpa nya gymnastikskor till Robin och även där blev det en födelsedagspresent till Liam.

Jag vet redan det mesta jag ska köpa till Liam och vad jag önskar till honom av släkt och vänner men än saknas den perfekta presenten, frågan är bara vad det är för något, ja alltså den perfekta presenten. Han älskar dinosarier, djur, bollar, pistoler, bilar, verktyg, traktorer, nycklar m.m. 

Somsagt jag letar efter den perfekta presenten till Liam som blir 2 år, har du tips på något som är lite "extra"? Seså.. jag vill ha erat bästa presentips! =)


Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-08-31 @ 18:44:05
URL: http://creyla.blogg.se/

Mitt enda tips är alla underbart fina saker dom har här:

http://www.traotto.se/



Dom vill iaf Ludwig ha. Och hans mamma med. :o)

Postat av: caroline
2009-08-31 @ 21:31:40
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Sån där flexitrex bilbana, tror den finns med dinosaurie tema eller nåt.

Postat av: Amy
2009-08-31 @ 23:54:21
URL: http://amyyy.blogg.se/miiralismamma

De blev fyra medelanden men de gör inget ^^ De roliga var att dagen efter fick ja faktist några besöksletare som skrev en hälsning baserat på första raden i översta inlägget, de tar sig hehe!

Postat av: ann
2009-09-01 @ 10:06:54

Trehjuling är ju en jättebra present. Bollhav är skoj. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback