Shopping och vinterkläder

Idag har det blivit lite shopping, inte mycket men lite hittade jag allt (ja som vanligt ;) hihi). Det blev ett par skor, en mössa och en tröja till Liam. Ovanligt att det blir till honom va? ;) Fast idag var det mest för att Robin inte var med och handlade, så svårt att köpa till honom så att han blir nöjd.

Vi tittade även på vinterkläder till Liam men jag blev så osäker på färgerna på overallerna. Det jag vet iallafall är att jag ska köpa ett par röda termobyxor som matchar Liams jacka. Overallen är svårare som sagt, det står dock mellan en grön/svart och en blå/svart.

Den gröna matchar Liams färger (ögon, hår osv) bäst men jag blev förälskad i den blå. Va skulle ni gjort? Tagit den overall DU själv blivit förälskad i eller den som matchar ditt barn bäst? Vilka problem man har va? ;) Mössan jag köpte matchar iofs den blå overallen.. men som sambon sa väljer jag den gröna så kan man ju köpa en mössa till. ;)

Har ni letat/hittar vinterkläder till era barn? Vilken barnoverall är bäst enligt er?



Bilder får ni imorgon för nu börjar klockan bli rätt mycket..



Kommentarer
Postat av: Mamma Russin
2009-08-24 @ 08:34:40
URL: http://enburkrussin.se

hej hej..



sv:

till wordpress så finns det tillägg/plugins man kan installera och man bloggar från egen plattform.. då finns det massor av olika statistikmätare att lägga till.. :) wordpress stats tror jag just denna som jag använder heter..:)

det jag har virkat har jag inga mönster på alls.. jag vet nappt hur jag gjort själv, hihi... men jag har mönster på en cupcake som jag kan lägga upp om du vill ha "receptet", hihi...



hoppas ni får en fin dag, kramar


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback