Ny dag, nya tag!

Godmorgon godmorgon! Ny dag, nya tag. Sitter med dagens första koppkaffe och spanar runt på alla forum, sidor och bloggar som är ett måste. Lillgrabben sitter brevid mig och tittar i en bok (barnens bästa) och berättar för mig vem som är vem i boken, ja alltså där är mamma och där är pappa osv. ;)

Snart ska vi fixa lite frukost för att sen gå till dagis och medans Liam är på dagis SKA jag fixa tvätten, inga undanflykter, inget sovande och inget datasittande innan just tvätten är klar. Låter bra va? =)

Kommentarer
Postat av: Maria
2009-08-25 @ 09:14:39
URL: http://malabuz.blogg.se/

Jag har stött på flera stycker som skriver blogger som har ljugit att dom är gravida, just för att få uppmärksamhet.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback