Stulen av Soya

Jag hittade en liten lista hos Soya, jag lånade den lite. =)


P E R S O N L I G T

Namn -  Rebecca
Hemstad - Katrineholm
Ögonfärg - Grön
Hårfärg - Brunsvartråttfärgat ;)
Längd - 154 cm..
Högerhänt/vänsterhänt - Vänsterhänt
Skostorlek - 37-38
Skor idag - Gympaskor
Mål för året - Försöka fixa mig själv, psykist och fysikt.
Mest använda fras på msn - Använder knappt MSN längre
Det första du tänker på när du vaknar - Ohhh vill sova mer.. bara 10 minuter till..
Mest saknade minnet - Hemligt

F A V O R I T

Färg - Blått, svart och vitt..
Mat -  Hemmalagat
Sport - ???
Djur - Hund
Glass - Allt med chokladsmak
Affär - ICA
Sallad - Helt okej
Skådespelare - Finns många bra.
Nummer - 7
Årstid - Höst
.

V Ä N N E R & L I V E T

Vad vill du bli när du blir stor - Lycklig
Hur vill du dö - Snabbt
Vem av dina vänner är mest lik dig - Ingen
Vem är mest högljudd -  Pernilla ;)
Vem får dig mest att skratta - Mina barn :)
Vem har du känt längst - Mig själv! ;)
Vem är blygast - Jag kanske..? eller hmm.. inte!
När grät du senast -  Måndagen för 2 veckor sen..
Bästa känslan -  När mina barn föddes
Värsta känslan - Finns många!
Vart vill du bo i framtiden - I ett hus med stor trädgård
Hur länge tror du att du kommer leva - Lagom länge..
.

H A R D U N Å G O N S I N

Varit kär - Ja
Moonat nån - Nee faktigst inte..
Rymt hemifrån -  ja...
Föreställt dig ditt ragg naken -  Hmm, ja..
Tänkt på självmord -  Ja
Sovit utomhus - Japp..
Gråtit i skolan -  Minns inte, men det har jag säkert..
Velat bli modell - Nej.. Fastnar inte på bild så kan bli svårt ;)
Varit otrogen - Ja
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Ja..
Sett en död människa - Ja.. min syster.. :(
Druckit alkohol - Ja..
Använt droger -  Ja, provat men inte använt dagligen.
Ätit sushi - Fyfan så vidrigt!!
Varit på scen - Nej...
Snattat -  Japp
Retats -  Ja
Blivit nerslagen - Nej.. har varit i slagsmål men inte blivit nerslagen.


Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-08-25 @ 09:34:37
URL: http://creyla.blogg.se/

Vilken rolig lista. ^^ Kul att få veta lite mer om dig.

Kram

Postat av: Viola
2009-08-25 @ 22:36:23
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Du, jag lånar nog den här listan jag med! Okej?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback