Sex gånger upp och ner!

Sex gånger fick jag springa upp i lägenheten idag efter saker jag glömt. Typiskt mig eller näää det är det inte jag brukar se till att jag har allt med mig första gången jag går ut, men inte idag tydligen. Sjunde gången jag skulle gått upp var det för att jag glömt paraplyet men valde att strunta i det då jag redan var sen som sjutton. Jag kan tala om för er att det var ett dåligt val för när jag väl var hemma igen var jag dyngsur uppefrån och ner. Jag hoppas verkligen det slutar regna tills jag ska hämta lillgrabben på dagis.

Hur är vädret hos er? lika mycket regn som här eller har ni skinande sol? :)




Kommentarer
Postat av: Ulrika
2009-08-26 @ 21:50:24
URL: http://uj76.blogspot.com

Låter som mig det där när det gäller att glömma saker :)



Skoj att du är med o tävlar hos mig!



Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback