Min sambo shoppa..?

Sambon kom hem för ett tag sen efter en promenad. Sambon och vår lillskrutt Liam hade tydligen varit nere en liten sväng på staden, utan mig. :( De åt en smaaaarrig mjukglass, handlade thiamat (iofs till mig) och så gick de in en sväng på Åhlens och där shoppade sambon en leksak till Liam..? Har han blivit sjuk?? *tar tempen på sambon* Helt sjukt är det iallafall då han är ganska snål på att vilja köpa saker, han brukar skjuta över sånt på mig. Undrar varför.. kanske för att jag bara blir sur och irriterad om han köper fel färg, modell osv? ;)

Vem är det som shoppar leksaker, kläder m.m. mest hemma hos er till barnen?
 

Pappans leksaksköp och jag gillar den. ;)
Bild lånad från Åhlens.

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-08-27 @ 21:14:13
URL: http://creyla.blogg.se/

What!? Det där hade aldrig hänt här hemma. ^^

Vilket fin leksak han köpt!

Postat av: Camilla
2009-08-28 @ 08:40:46
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Vilken supersöt leksak!!

Här är det sambon som köper leksaker (duplo, duplo och åter duplo!), medan jag köper kläder. Känns lite könsindelat på nåt sätt, haha.

Postat av: rebecca svarar:
2009-08-28 @ 09:21:35
URL: http://geshiia.blogg.se/

Ja visst var den söt! =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback