Barnens bästa!

Vi ska ju flytta inom kort och jag har ju såklart börjat rensa och packa lite smått, igår hittade jag några av böckerna jag hade som liten tös. Bokseriens namn är Barnens bästa. När ni var små hörde ni nog några ramsor och verser som ni snart lärde er utantill, inte sant? Ja de flesta kan de säkert än idag, de är svåra att glömma. :) Alla (nåja, många men inte alla) finns med i böckerna jag hittade.

Jag tänkte vara snäll och slänga upp en dikt, ramsa, sång per dag så att ni kan njuta och minnas tillbaka till när era föräldrar läste en speciell ramsa eller vers när ni var små. Läs och njut!


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback