Rensat igen

Jag har haft fullt upp idag och därför inte haft tid att sitta framför datorn. Jag har rensat andra förrådet och fixat i lägenheten, shit fan vad skit man har alltså. Rensade alla kartonger med barnkläder som fanns i källeren med, det blev två flyttkartonger med kläder jag ska ha kvar till nästa plutt och två flyttkartonger som ska ges bort eller säljas på tradera.  Har ju redan sålt lite på tradera av de minsta storlekarna så var inte så mycket kläder att rensa därnere i källaren. Nu är det bara byrån i vårt sovrum kvar att rensa på bebiskläder efter det blir det Robins garderobs tur att rensas. Rensade även leksaker sen Robin var mindre, kastade det mesta dock så det blev bara några bilbanor kvar som Liam ska få ta sen om han vill.

Fixandet i lägenheten var inte så mycket, vi ställde vi in vårt sexstolarsbord i vardagsrummet och tog upp vårt gamla igen till köket, var så trångt innan i köket med sexstolarsbordet och skänk. Sambon fixade även nytt databord in till sovrummet.

Nu hör jag sambon och Liam sjunga Imse vimse spindel så jag ska ta och gå in till de och sjunga lite jag med sen blir det en film tror jag. Lika bra att säga natti nu då jag antagligen kommer bli helt död när jag väl lägger mig i sängen och tittar på film, kommer troligvis inte ens orka se hela filmen efter allt slit idag. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-04-19 @ 20:34:27
URL: http://creyla.blogg.se/

Vad duktig du är! ^^

Postat av: Anonym
2009-04-19 @ 22:27:05

så kul att du hittat till min tävlign..

Det är en mössa man kan vinna, en enfärgad med EN valfri applikation..



här har också börjat rensat och säljs på Tradera..funderar på att ha loppis..

kram och godnatt


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback