Godmorgon

Här har vi precis ätit gröt, macka och ett glas oboy till frukost och nu väntar duschen på oss. Efter duschen blir det äntligen en sväng till Tina och hennes nya lilla bebis eller ja bebisen har ju hunnit blivit 7-8 veckor gammal. Vi har ju inte kommit dit än och hälsat på pga sjukdom, men nu är alla i vår familj helt friska så vi tänkte passa på att hälsa på för att se det lilla fina miraklet innan någon blir sjuk igen. :)

Eller jag har ju sett bebisen en snabbis då jag var och lämnade en liten present till den lilla sötsaken innan de blev försmått. Kan ju säga att det var tur att jag lämnade det då och inte väntade då deras sötsak redan använder storlek 68. hehe tur att jag köpte storlek 68 och inte en mindre storlek. :) Förutom byxa och body till Emilia så blev det en snuttefilt och en napp till tösen.

Nu till duschen, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)
2009-04-22 @ 10:03:19
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Roligt att fara och träffa bebisen!

Och även om hon är 7-8 veckor gammal nu så känns dom hur små som hellst :)

Postat av: Matilda - Mercedes mamma
2009-04-22 @ 11:49:44
URL: http://majbebis08.blogg.se/

vad roligt att du gillade min blogg och kul med alla kommentarer! :D

Det rosa setet köpte jag på Åhlens och de finns både i blått och rött om jag inte minns fel. 99kr för byxan och 129 för tröjan, jättebra pris!! Ja tyckte att molo var det fulaste jag någonsin sett första gången och nu kan jag inte vara utan, haha.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback