Fraktur!

Fraktur! Sambon hade en fraktur i axeln och någon led/sena var väl trasig med, ajajaj stackarn. :( Det gick inte att gipsa heller då det var i själva hmm.. jag vet inte riktigt vad det heter men själva "knutan" där senor/leder sitter i ihop i axeln *bra förklaring*

Sambon skulle bli sjukskriven i en månad men det vägrade han och fick ner det till 2 veckor men ja han har redan idag nu på morgonen ringt stora chefen på Ericsson i Katrineholm och bett om enklare uppgifter så att han kan jobba ändå. Liten arbetsmyra detdär eller ja han kanske bara vill undvika mig..? ;) Hahaha nåja, vill han arbeta får han väl göra det sålänge det inte hindrar läkningen av axeln.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-02-11 @ 10:26:29
URL: http://beckahbitch.se

OJ, så kan det gå :-/ hoppas han slipper en massa ont iallafall.

Postat av: Jessica-egomamma
2010-02-11 @ 13:58:15
URL: http://egomamma.blogg.se/

Jaadu, inte skönt. Hoppas den värsta värken går över, såg att citodon och diklofenak varit hans bästisar inatt..



Du har en award att hämta inne hos mig. På adressen som angetts ovan. Du inspirerar mig ju!

Postat av: Elin - Ett hus till oss
2010-02-11 @ 21:17:22
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Fy vad ont det låter, stackarn.



Jag tänka tipsa dig om att du kan vinna hemligt klädpaket från Lipfish hos mig nu, så söta kläder!



Jag önskar dig en fin kväll!

Postat av: ann
2010-02-12 @ 06:57:39

ajaj stackare

Postat av: Diana - Gravid ♥
2010-02-12 @ 13:38:30
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

nej, stackaren!! KRYA PÅ HONOM! Nu har jag en väldigt annorlunda tävling på bloggen som du gärna får delta i! =) Det är en recepttävling eftersom vi håller på att frysa in en massa mat här hemma inför lillans ankomst. Efterlyser därför bra frys-in-tips! En av er "tipsare" vinner en liten överraskning som kommer med posten! Delta gärna! :) KRAM


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback