Min dag..

Jag haft fullt upp idag.. Jag har städat lite, varit och handlat massa mat, ett besök hos min psykolog var inbokat, varit nere på stan och shoppat lite, käkat god mat ute på stan och efter stan in till min mamma för att äta, ja igen. ;) Min mamma hade fått massa thaimat av hennes kompis (hon har en thaivagn) och jag älskar sånt mat så jag gjorde plats åt det i magen. ;) 

Nu precis har jag färgat håret på en kompis och gjort slingor i hennes hår med, nu äntligen kan jag sätta mig ner och andas lite. *andas andas* Skööönt! Jag funderar på om jag ska ta mig ett lååångt bad och bara njuta eller kanske ska vänta med det tills imorgon när alla i familjen är på jobb, skola och dagis. Tänk så tyst och skönt jag kan få det då med. :) hmm.. ja så får det bli! Ett tyst, skönt och långt bad imorgon när jag är helt själv hemma. :)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback