Då var julafton här!

Godmorgon! Då är julafton här, äntligen. :) Liam har precis vaknat och öppnat sitt morgonpaket som bestod av ett Ninky Nonk tåg set och Liam älskar det. :) Det är en riktigt glad liten kille här hemma eftersom han älskar allt med "I drömmarnas trädgård". Julklappen var så bra att han inte ens petar på resten av julklapparna som ligger här under granen, skönt hahahaha slipper jag springa efter honom och säga ajaj. ;)

Det blir nog inga fler uppdateringar här hos mig idag, men det är väl ganska förstårligt..? ;) Jag hoppas ni alla får en helt underbar julafton med massor av god mat, trevligt sällskap och kanske en och annan julklapp. =) GOD JUL!


I drömmarnas trädgård, Ninky Nonk tåg set

Bild lånad från Lekmer


Kommentarer
Postat av: ann
2009-12-24 @ 11:53:40

vilken fin hörru och god jul på er alla kramkram

Postat av: Anonym
2009-12-25 @ 03:15:49

GOD JUL önskar familjen Andersson/Strömgren


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback